Kunde
MENY
Opgave
Magasindesign & SoMe-film
Madglæde ad libitum
MENY er et supermarked for kvalitetsråvarer og kærlighed til mad.
MENY holder af mad og af at inspirere sine kunder til bedre madoplevelser. Derfor skulle der udvikles et magasin med høj gemmeværdi, der øger kundernes bevidsthed om, at MENY er et supermarked for kvalitetsråvarer og kærlighed til mad og de gode timer omkring måltidet.



Løsningen
Vi udviklede magasinet ”Spisetid”, der oser af food appeal, og som er fyldt med råd, tips og opskrifter om alt fra højtider, sæsoner og god vin til madpakker og det daglige middagsmåltid. I magasinet inddrager vi både MENY’s leverandører og Madarbejdere, så læserne kan nyde godt af al deres erfaring og passion for lokale tilhørsforhold. Indholdet fra magasinet blev også foldet ud gennem contentfilm til Social Media og til MENY.dk, hvor vi for alvor får sat ansigt og personlighed på Madarbejderne og deres rådgivning.

Prisvindende design
Ny brand identitet som reflekterer det Grønland, som Pilersuisoq er leverandør til.
Pilersuisoq