marketsquare

Kunde

MENY

Opgave

Magasindesign & SoMe-film

Madglæde ad libitum

MENY er et supermarked for kvalitetsråvarer og kærlighed til mad.

MENY holder af mad og af at inspirere sine
kunder til bedre madoplevelser. Derfor skulle
der udvikles et magasin med høj gemmeværdi,
der øger kundernes bevidsthed om, at MENY
er et supermarked for kvalitetsråvarer og
kærlighed til mad og de gode timer omkring
måltidet.

Løsningen

Vi udviklede magasinet ”Spisetid”, der oser af food appeal, og som er fyldt med råd, tips og opskrifter om alt fra højtider, sæsoner og god vin til madpakker og det daglige middagsmåltid. I magasinet inddrager vi både MENY’s leverandører og Madarbejdere, så læserne kan nyde godt af al deres erfaring og passion for lokale tilhørsforhold. Indholdet fra magasinet blev også foldet ud gennem contentfilm til Social Media og til MENY.dk, hvor vi for alvor får sat ansigt og personlighed på Madarbejderne og deres rådgivning.

Næste case

All cases

Rebranding som ingen andre

MENY
This site is registered on wpml.org as a development site.