
Kunde
MENY
Kampagne
5 år som ingen andre
5 år som ingen andre
MENY har eksisteret i Danmark i 5 år og har flere end 100 butikker fordelt over hele landet. Det ønskede MENY at fejre med et brag af en jubilæumskampagne, der samtidig skulle være startskuddet til en ny kommunikationsplatform for MENY.
Kampagne til 100 butikker
Den nye kommunikationsplatform skulle være så rummelig, at der var plads til såvel taktiske budskaber som rendyrket branding.
Multichannel-kampagne
Takket være den unikke tone of voice er MENY letgenkendelig på så forskellige medier som tv, radio, POS, annoncer, outdoor, online, Social Media og tilbudsavis.
Rebranding som ingen andre
Første kampagne på den nye kommunikationsplatform var jubilæumskampagnen ”MENY 5 år som ingen andre”, der gav MENY den markante stemme, som kæden fortjener.

Med madarbejderne i fokus
MENY har fra kædens introduktion i Danmark været et madmekka med kompetent personale, som er specialister inden for hver deres fagområde – herunder egen slagter, vinhandler, fiskeafdeling og frugt- og grønthandler. Dem gjorde vi til heltene i fortællingen om MENY.





