Årets Shopper Insights-analyse er klar
Baseret på 3.000 danske forbrugeres købsadfærd på tværs af 16 detailbrancher. Vi måler på alt fra kendskab og præferencer til konkret købsadfærd og argumentationen for samme.
Så hvis du også er mere til fakta end fornemmelser, så giv os et ring. Vi tør godt love, at du bliver endnu klogere på dine kunder.


Jens Thrane-Møller
CEO / Partner
Se info
Uddannet Cand.merc. i strategisk planlægning, marketing og med karrierestart i retail, som marketingansvarlig for B2B og B2C brands.
Jens gik ind i bureaubranchen, som kontaktdirektør hos Saatchi & Saatchi og senere adm. direktør hos Republica. Efter et par år som strategikonsulent med speciale i forretningsudvikling vendte Jens i 2008 tilbage til branchen som adm. direktør hos Marketsquare. Han er efterspurgt foredragsholder og har haft flere tillidshverv bl.a.: Bestyrelsesformand for Den Danske Reklameskole og for Dansk Markedsføring, medlem af Repræsentantskabet i Dansk Markedsføring og bestyrelsesmedlem i Detailforum.
Jens bor i Charlottenlund er gift og har 3 børn. Fritiden bruges helst på oplevelser og rejser med familie og venner, eller storsvedende på en mountainbike i skoven.

Camilla Flindt Hjælmhof
COO / Partner
Se info
Camilla er uddannet cand.scient.soc i Public Relations, og indledte de første 10 år af sin bureaukarriere hos Saatchi & Saatchi og Republica. Herefter blev det til 7 år på kundesiden med ansvar for marketing, kommunikation, PR og ledelse, indtil hun i 2013 kom til Marketsquare. Hun har arbejdet med kunder indenfor bl.a. dagligvarer, medier, benzin- og olie, shoppingcentre, NGO’er, spiludbydere, tobak, skønhed, livsstil, børn, bank, forsikring og sport.
Camilla er gift, har 2 børn og bor i Rungsted. Hun bruger sin fritid på familien, venner, sport, kunst, og rejser, og så kan hun slet ikke undvære at læse sin daglige avis. Af den trykte slags vel at mærke.
Vil du høre mere om Shopper Insights?
Vil du vide mere om, hvor forbrugerne er på vej hen? Hvad de synes om dig? Og konkurrenterne? Ring til Camilla eller Jens, og sig kodeordet ”Shopper Insights”.