Har du brug for et indsigtsbåret reklamebureau, der tror på, at handling bygger brands? Så hæng på lidt endnu.
Kort og godt

Siden 1993
Marketsquare blev stiftet i 1993 og er i dag ejet af Jens Thrane-Møller, Camilla Flindt Hjælmhof og Steen Halbye. Hos Marketsquare har vi årelang erfaring med fysisk retail, e-commerce og mærkevareproducenter. Herudover har vi gennem årene rådgivet og løst et væld af opgaver for bl.a., servicevirksomheder og interesseorganisationer. Altsammen indenfor både BTC og BTB.
Hos os starter enhver opgave med forståelse for vores kunders forretning og deres kunders adfærd, og vores samarbejdsrelationer er baseret på gensidig respekt, tillid og sparring. Og vi er ret stolte af, at en række af vores kunder har valgt at være hos os gennem mange, mange år.
Vores filosofi
Et brand skal kunne ses, høres, mærkes og opleves. Og uanset om der er tale om at bygge kendskab eller at skabe kortsigtet salg, så kan enhver handling styrke relationen mellem kunde og brand. Eller det stik modsatte. Aldrig har så mange svælget i så meget data. Forbrugernes adfærd overvåges minutiøst, så de kan bombarderes med lige netop det, algoritmerne tror, de kan li’. Low-funnel, er blevet det hurtige og målbare fix, og budgetterne er fulgt med. Men samtidig har brandet tabt til taktikken. Fortsætter man sådan, bliver det et kapløb mod bunden, og dem der blindt optimerer deres low-funnel, vil være dem, der når derned først.

Hvor langt er der mellem kortsigtet og langsigtet?
Lad os måle alt det, der kan måles og lad os endelig lære af det. Men hvis brandets værdi ikke er med i regnestykket, bliver resultatet derefter. For kunderne handler lige så meget med hjertet som med hjernen, og lige så meget vi ved om dem, lige så meget viden kan de lynhurtigt finde om brandet, og lige så hurtigt sorterer deres bullshit-filter dem fra, der ikke sætter handling bag deres ord. Så nej, branding og salg kan ikke leve separate liv, og den traditionelt skarpe adskillelse mellem toppen og bunden af salgstragten er meningsløs.
Paradigmeskiftet er heldigvis i fuld gang. De der vinder slaget på dagens markedsplads, er dem, der involverer kunden i mere end blot pris og produkt. Det er dem, der har noget på hjerte, og som tør invitere deres kunder med indenfor.
Kan kunderne se, høre, mærke og opleve brandet, styrkes relationen og lysten til køb. Fordi man har gjort sig fortjent til det.
