Har du brug for et indsigtsbåret reklamebureau, der tror på, at handling bygger brands? Så hæng på lidt endnu.
Kort og godt

Siden 1993
Marketsquare blev stiftet i 1993 og er i dag ejet af Jens Thrane-Møller, Camilla Flindt Hjælmhof og Steen Halbye. Hos Marketsquare har vi årelang erfaring med fysisk retail, e-commerce og mærkevareproducenter. Herudover har vi gennem årene rådgivet og løst et væld af opgaver for bl.a., servicevirksomheder og interesseorganisationer. Altsammen indenfor både BTC og BTB.
Hos os starter enhver opgave med forståelse for vores kunders forretning og deres kunders adfærd, og vores samarbejdsrelationer er baseret på gensidig respekt, tillid og sparring. Og vi er ret stolte af, at en række af vores kunder har valgt at være hos os gennem mange, mange år.
Vores filosofi
Et brand skal kunne ses, høres, mærkes og opleves. Og uanset om der er tale om at bygge kendskab eller at skabe kortsigtet salg, så kan enhver handling styrke relationen mellem kunde og brand. Eller det stik modsatte. Aldrig har så mange svælget i så meget data. Forbrugernes adfærd overvåges minutiøst, så de kan bombarderes med lige netop det, algoritmerne tror, de kan li’. Low-funnel, er blevet det hurtige og målbare fix, og budgetterne er fulgt med. Men samtidig har brandet tabt til taktikken. Fortsætter man sådan, bliver det et kapløb mod bunden, og dem der blindt optimerer deres low-funnel, vil være dem, der når derned først.