marketsquare

Et brand skal kunne ses, høres, mærkes og opleves. Vi udvikler koncepter og kampagner, der både kan styrke relationen mellem brand og kunde og aktivere uanset hvilken kanal, der er behov for at udkomme i.

Koncepter & kampagner

Hvor blev brandet af?

Alle elsker målbare resultater. Og hvad er mere målbart end likes, delinger, konverteringer og click? Jagten på kortsigtede resultater har ført fokus til bunden af salgstragten. Lige dér, hvor man kan påvirke kunderne lige inden det forløsende tryk på købsknappen. Men alt for mange tabte brandet på vejen derned, og det enøjede low-funnel fokus er kommet i vejen for relationen. Selvom det er rart at kunne måle de daglige resultater, så skaber de ikke i sig selv en langsigtet og stærk relation mellem kunde og brand. Og uden den, vil kun den laveste pris vinde.

 

Derfor står vores kreative koncepter altid på to ben. Det langsigtede og det brandbyggende, og det kortsigtede og resultatskabende. Og altid med en kobling mellem det, brandet siger, og det brandet gør.

 

Lad branding og salg gå hånd i hånd

Vores kampagner skal brande, mens de sælger, og sælge mens de brander. Og det gælder uanset om formålet er at bygge kendskab, drive trafik til butik, skabe køb, lead-generere, engagere på sociale medier eller noget helt sjette. Altså, en cross-funnel tilgang, der gælder i alle kontaktpunkter på hele kunderejsen.

 

Jens Thrane-Møller - marketsquare

Jens Thrane-Møller

CEO / Partner

Se info
Jens Thrane-Møller - marketsquare

CEO / Partner

Jens Thrane-Møller

Uddannet Cand.merc. i strategisk planlægning, marketing og med karrierestart i retail, som marketingansvarlig for B2B og B2C brands.

Jens gik ind i bureaubranchen, som kontaktdirektør hos Saatchi & Saatchi og senere adm. direktør hos Republica. Efter et par år som strategikonsulent med speciale i forretningsudvikling vendte Jens i 2008 tilbage til branchen som adm. direktør hos Marketsquare. Han er efterspurgt foredragsholder og har haft flere tillidshverv bl.a.: Bestyrelsesformand for Den Danske Reklameskole og for Dansk Markedsføring, medlem af Repræsentantskabet i Dansk Markedsføring og bestyrelsesmedlem i Detailforum.

Jens bor i Charlottenlund er gift og har 3 børn. Fritiden bruges helst på oplevelser og rejser med familie og venner, eller storsvedende på en mountainbike i skoven.

Camilla Flindt Hjælmhof

COO / Partner

Se info

COO / Partner

Camilla Flindt Hjælmhof

Camilla er uddannet cand.scient.soc i Public Relations, og indledte de første 10 år af sin bureaukarriere hos Saatchi & Saatchi og Republica. Herefter blev det til 7 år på kundesiden med ansvar for marketing, kommunikation, PR og ledelse, indtil hun i 2013 kom til Marketsquare. Hun har arbejdet med kunder indenfor bl.a. dagligvarer, medier, benzin- og olie, shoppingcentre, NGO’er, spiludbydere, tobak, skønhed, livsstil, børn, bank, forsikring og sport.

Camilla er gift, har 2 børn og bor i Rungsted. Hun bruger sin fritid på familien, venner, sport, kunst, og rejser, og så kan hun slet ikke undvære at læse sin daglige avis. Af den trykte slags vel at mærke.

Vil du høre mere om, hvordan vi arbejder med koncepter og kampagner?

Vores andre services: