Kunde
MENY
Kampagne
Nye æg
Vi ved godt, det kan være svært at lægge sine æg i en anden kurv
Listen over danske supermarkeder blev markant kortere i starten af 2023, og MENY greb muligheden for at byde nogle af de mange hjemløse kunder velkommen – særligt de kunder, som vil have kvalitet i kurven.
Om
Den tekstbårne kampagne kører regionalt i København, Køge, Roskilde og Nordsjælland både som outdoor, online og print.
Effekt
Vinder af Årets Rambuk * 2 2023
“Jeg synes faktisk, at det er en af de mest charmerende reklamer, som jeg har set fra hovedkonkurrenten.”
Jens Juul Nielsen
Informationsdirektør i Coop
Når branding er bedst, fungerer den som en identitetsmarkør. Nogle sværger for eksempel til et bestemt supermarked, men hvor går man hen, hvis det lukker? MENY ville gerne invitere de kvalitetsbevidste kunder indenfor. Derfor var briefen i al sin enkelhed at sige velkommen på en sympatisk måde. For når man fisker i rørte vande, er det vigtigt at gøre det med respekt.